Bart van Elden facility solutions is in 2016 in Purmerend opgericht. Na mijn studie aan de Hogere Hotelschool in Leeuwarden (1996) heb ik als executive housekeeper gewerkt in diverse toonaangevende Nederlandse hotels.

Voor PPHE Hotel Group was ik medeverantwoordelijk voor de operationele gang van zaken tijdens de volledige renovatie van de hotelkamers en de publieke ruimten van het Victoria Hotel in Amsterdam (2017) en de uitbesteding van de afdeling housekeeping (2017).

Daarnaast ben ik actief geweest als docent horeca & recht bij Hogeschool TIO, als account manager bij Cleanlease wasserijen en als rayon manager bij EW facility services. In 2017 ben ik ook afgestudeerd in Nederlands Recht. In 2020 heb ik de Masterclass Facility Management (NCOI) gevolgd.

Bij GGZ inGeest heb ik verschillende facilitaire taken opgepakt binnen de (geestelijke) gezondheidszorg. Van ruimtereserveringen, implementatie TopDesk, analyse ruimtebehoefte, operationele aansturing van receptie, beveiliging, technische dienst, voeding, postkamer en ingekochte diensten als linnen en schoonmaak tot het afsluiten van een nieuwe SLA en het beheren van een (klein) wagenpark. Als facilitair locatiemanager in Haarlem was ik lid van het MT van het team Facilitair en Huisvesting.

Kortom: bergen aan facilitaire kennis en ervaring vanuit verschillende gezichtspunten maken mij ook de juiste facilitaire partner voor uw organisatie!

Collega’s, interne klanten en opdrachtgevers beschrijven mij als betrouwbaar, daadkrachtig, enthousiast, resultaatgericht, deskundig en gastvrij! Belangrijke kernwaarden die de basis vormen van mijn stijl van adviseren, coachen en leidinggeven.

Klik hier voor een overzicht van mijn opdrachtgevers.

 
BE_halftot.jpg